Do końca promocji pozostało:
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Szukaj

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
dla kontrahentów

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:

1. Administratorzy danych osobowych
Administratorami Państwa danych będziemy my: ŚWIAT LNU Sp. z o.o. z siedzibą w Kamiennej Górze, ul. Nadrzeczna 1A, 58-400 Kamienna Góra, wpisana do rejestru Przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000037171, NIP: 526-25-66-337, kapitał zakładowy: 143 500,00 PLN oraz podmioty wchodzące w skład Grupy Kapitałowej Lubawa (dalej będziemy używać skrótu: „Grupa Lubawa”), z którą stale współpracujemy, jak również nasi zaufani partnerzy, czyli podmioty niewchodzące w skład Grupy Lubawa ale będące naszymi partnerami (dalej będziemy używać skrótu: „Zaufani Partnerzy”). Najczęściej ta współpraca ma na celu zapewnienie Państwu najlepszej obsługi przy wykonywaniu umów oraz realizacji złożonych zamówień, lepszego dostosowania ofert do Państwa potrzeb, a także wykonywanie różnych badań i działań mających na celu sprawniejsze zarządzanie zasobami i dostosowanie ich do potrzeb naszych kontrahentów. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się pod adresem https://www.lubawagroup.com/pl/polityka-prywatnosci.

2. Wspólne uzgodnienia między Administratorami
W związku z tym, że Grupa Lubawa oraz Zaufani Partnerzy działamy na zasadzie współadministrowania, zgodnie z art. 26 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., zawarliśmy stosowne porozumienie. Każdy ze Administratorów dokłada należytej staranności, by zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania Państwa danych i do każdego możecie Państwo zwrócić się ze wszelkimi pytaniami. W szczególności uzgodniliśmy, że:

1) Administrator pozyskujący dane osobowe jest odpowiedzialny za wykonanie wobec Państwa obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 i 14 RODO,
2) każdy ze Administratorów odpowiedzialny jest za umożliwienie Państwu wykonywania praw określonych w pkt 6, poprzez ustanowiony przez nas punkt kontaktowy (dane poniżej). Niezależnie od powyższego, mogą Państwo wykonywać swoje prawa zgłaszając swoje żądania, wnioski lub zapytania każdemu z Administratorów. W takim przypadku Administrator, do którego skierują Państwo żądanie przekaże je pozostałym Administratorom w celu jego realizacji, a następnie udzieli Państwu odpowiedzi zgodnie z zasadami i w terminach określonych w art. 12 RODO,
3) Administrator uzyskujący od Państwa dane osobowe odpowiedzialny jest za prawidłowość zebranych danych,
4) Administrator Litex Service sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim dba także o zapewnienie bezpieczeństwa zewnętrznego systemów informatycznych przed dostępem osób nieuprawnionych oraz ich organizację wewnętrzną zapewniającą najlepszą ochronę.
Treść uzgodnień pomiędzy Administratorami znajduje się na stronie internetowej dostępnej pod adresem https://www.lubawagroup.com/pl/polityka-prywatnosci.

3. Punkt kontaktowy
Razem, postanowiliśmy ustanowić wspólny punkt kontaktowy, z którym mogą Państwo się skontaktować w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem. Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych prosimy skorzystać z danych kontaktowych wskazanych poniżej.
– Adres korespondencyjny: Litex Service sp. z o.o., ul. Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski;
– E-mail: iod@litexservice.pl.

4. Cele i podstawy przetwarzania
Wspólnie ustaliliśmy cele przetwarzania Państwa danych. Będziemy przetwarzać dane osobowe:
a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej ,,rozporządzenie) będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji zawartej z Panią/Panem umowy lub realizacji zamówienia i wszelkich czynności je poprzedzających,
b) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej ,,rozporządzenie”) będą przetwarzane w celu wypełnienia prawnego obowiązku związanego z wystawianiem i przechowywaniem dokumentów oraz faktur za świadczone bądź zlecane przez Administratora usługi, realizacji przysługujących Państwu lub Administratorowi uprawnień posprzedażowych,
c) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej ,,rozporządzenie”) będą przetwarzane będą w celu wykonywania marketingu bezpośredniego, a także dla obrony przed i w związku z dochodzeniem roszczeń oraz realizowania innych obowiązków prawnych przed urzędami państwa,
d) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia na podstawie odrębnie udzielonej przez Państwa zgody – w przypadku jej udzielenia – będą przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych,
e) w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego możemy dokonywać profilowania Państwa danych osobowych, czyli zautomatyzowanej analizy Państwa danych osobowych służących docelowo opracowaniu przewidywań na temat preferencji lub przyszłych zachowań i otrzymywanie wyselekcjonowanej informacji marketingowej.

5. Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez inne podmioty świadczące dla Administratora usługi min. dotyczące rozliczeń finansowych, ochronę mienia i osób, biura rachunkowe, prawne, doradcze i konsultacyjne oraz archiwizacyjne, serwis sprzętu informatycznego oraz programów komputerowych w których dane są gromadzone, wszelkie inne usługi wspomagające podejmowania działań Administratora przy prowadzonej przez niego działalności w związku z realizacją zawartych przez Administratora z osobami trzecimi lub Panią/Panem umowy.

6. Praw osób, których dane dotyczą oraz prawo do sprzeciwu
a) posiadają Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a jeżeli przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się na podstawie zgody przysługuje Państwu do cofnięcia zgody w dowolnym momencie poprzez wysłanie informacji pisemnej na adres Administratora bądź dane kontaktowe podane w pkt. 3,
b) niezależnie od postanowień wskazanych wyżej w lit. a, przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, których podstawą nie jest Państwa zgoda, umowa czy przepis prawa. Wobec prowadzonego przez Administratora marketingu bezpośredniego, w tym profilowania i danych przetwarzanych na innej podstawie prawnej niż wskazana w zdaniu pierwszym możecie Państwo złożyć sprzeciw na adres Administratora bądź dane kontaktowe wskazane w Inspektora Ochrony Danych podany w pkt. 3. W przypadku złożenia sprzeciwu po rozpatrzeniu Państwa wniosku nie będzie możliwe przetwarzanie przez Administratora danych osobowych objętych sprzeciwem, chyba, że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
c) mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważacie, iż przetwarzanie danych osobowych przez administratora odbywa się z naruszeniem przepisów prawa.

7. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres wyznaczony przez administratora tj. 10 lat, przy czym w przypadku odrębnie udzielonej zgody do czasu jej cofnięcia, który został uwzględniony w trybie określonym w pkt. 6 lit. a oraz w przypadku wniesienia sprzeciwu dla przetwarzania danych osobowych, aż do momentu wniesienia sprzeciwu, który został uwzględniony w trybie określonym w pkt. 6 lit. b.

8. Informacja o dobrowolności podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych uniemożliwiających realizację umowy może skutkować odmową realizacji zamówienia/umowy.

9. Informacja o korzystaniu z narzędzia analitycznego HotJar.
Korzystamy z narzędzia Hotjar, zapewnianego przez Hotjar Limited, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta. Z pomocą Hotjar analizujemy Państwa zachowania na naszych stronach, takie jak czas spędzany na poszczególnych stronach, przyciski, w które Państwo klikają, linki, z których Pańtwo korzystają itp. Robimy to w celu optymalizacji naszych stron internetowych pod kątem doświadczenia użytkownika. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na naszym prawnie uzasadnionym interesie w postaci optymalizacji naszych stron internetowych.

Hotjar wykorzystuje pliki cookies i inne technologie, by gromadzić informacje na temat Państwa zachowania na stronie i urządzeń wykorzystywanych do korzystania ze strony, takie jak: adres IP urządzenia (jest pobierany i przechowywany anonimowo), rozdzielczość ekranu , rodzaj urządzenia (elementy identyfikacyjne urządzenia), system operacyjny oraz typ przeglądarki, położenie geograficzne (tylko kraj), preferowany język podczas wyświetlania naszej strony internetowej. Poniższe informacje są zbierane w odniesieniu do interakcji użytkownika: obsługa myszy (ruchy, pozycja i kliknięcia), wpisy poprzez klawiaturę. Hotjar przechowuje te informacje w ramach pseudonimizowanego profilu. Ani Hotjar, ani my nigdy nie będziemy wykorzystywać tych informacji w celu Państwa identyfikacji. Więcej informacji odnajdą Państwo w polityce prywatności Hotjara: https://www.hotjar.com/legal/policies/privacy.

Mogą Państwo sprzeciwić się tworzeniu Waszego anonimowego profilu oraz przechowywaniu informacji na Państwa temat przez Hotjar, przechodząc do tej strony: https://www.hotjar.com/legal/compliance/opt-out. Ponadto, w ramach ustawień plików cookies z poziomu naszej strony mogą Państwo zadecydować, czy w Państwa przypadku będziemy mogli korzystać z Hotjar, czy nie.

Inspektor Ochrony Danych

Mariusz Dobek – tel. 606 948 348,

iod@swiatlnu.pl

Scroll to Top